Thursday, January 13, 2011

episod duka hidupku.......

aku bosan r tgah2 mlm ni..asyik xleh tidur je..aisshhh...daripada aku duk saje bek aku luahkan perasaan kat blog..hahahah...aku pun pndai gak nk luah prasaan bro..hhahaahhah....pape jelah an..serabut2...lpas satu, satu ,masalah...apa ntahy yang xkene ngan aku ni..ada je yang xsuka..da r xsuka an..pas 2 senang2 je menkan aku..ingat aku ni ap kn..aku pun seorang makhluk Allah yang di lahirkan smpurna mcm owg len..(skali skala jiwang an..hehhheehh) xpelah..janji owg 2 hepi kn..aku ni xkisah pwn owg nk wtpe pwn kt aku..aku terima je..mgkin aku ni xad pape kn..hehehehhe....xleh bla r aku ayat 2..(ayat cover..hehhheh) aku pwn da serik kene cmni..aku xsngka lak aku di buat mcm ni..aku anngap dy wt cm 2 sbb memg 2 kot terbaik utk dy..mngkin salah aku gak an..mana taw r kan..so..aku pwn xsuka nyusahkan idup owg ni..bia jelah dy ngan idup dy yg dy nak..sapelah aku ni kan..malang tol nasib an..lain di harapkan..lain yg jd..nasib badan daaaaaaa....hahahahah....bia jelah diri ini yang merasakan betapa sakitnya di buat g2..hhahhahahah....(poyo r aku..hahhahh) alamaknya xtdo lg la aku...emmmmmmm....npe l;ak dy wt cmni..xpkir ke prasaan aku...k r...srabut aku pkir sal ni..bej aku lyan game..tension!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku chaw lu r...slamat malam daaaaaa....

No comments:

Post a Comment