Tuesday, January 11, 2011

KeHiDuPaN dI kOlEj


kolej islam pahang sultan ahmad shah........~ itulah nama tempat aku menuntut ilmu untuk memajukan diri aku..yela kot..heheehe...konon2 nk jadi peguam la kn..ihihihih...insyaAllah dapat kot..sama2 la doakan untuk aku yew..aminn...aku kat kolej??? cne ehh?? simple je kot..kolej islam..tapi persekitaran die nampak islamik kew?? xtaw r aq nak jawab cne persoalan ni..huhuhu...so..nak taw..datang sendiri lah yew...aku kat sini enjoy je ngan member tp biasa la kan..masalh belajar..memang xdapat lari kan..cam biasa la..assgmnt xleh rehat..cam pensyarah xpaham kn..da la jadual padat..nain pening deng...ish3.....mungkin aku je kot yang banyak alasan...hehe...aku ni kan pemalas..hehehhe...begitulah aku..asyik merungut je keje..mungkin aku kene berubah kot pasne..hehehe,,berubah ke arah kebaikan dan kecemerlangan diri sndri...xleh bla r aku ayat 2,,hehhehh....aku kat sini da 2 sem..macam2 owg aku da jmpe...ad yang menyenangkan aku...tak kuwg juga yang menyusahkan idup aku...sape ehh?? aku pwn xtaw..hheheheh...28 ni aku cuti..aku nk enjoy puas2...aaarrrrggghhh......

No comments:

Post a Comment